Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik draagtassen bij draagtasonline.nl?
U kunt eenvoudig een keuze maken uit ons grote aanbod aan onbedrukte draagtassen. Onze draagtassen zijn er in verschillende materialen en uitvoeringen, u kiest vervolgens het juiste formaat en kleur en gaat door naar afrekenen. Meer informatie over het bestellen van onze draagtassen vindt u op de pagina ‘bestellen‘.

Moet ik een account aanmaken als ik draagtassen wil bestellen?
Wanneer u beschikt over een Draagtasonline.nl account, biedt dit u enkele voordelen. Zo houdt u inzicht in uw eerder geplaatste orders en zijn uw gegevens (factuur- en afleveradres etc.) bij ons bekend, zodoende hoeft u deze niet steeds opnieuw in te vullen. U kunt natuurlijk ook gewoon als gast een bestelling plaatsen bij Draagtasonline.nl. Meer informatie over het aanmaken van een account vindt u op de pagina ‘inloggen‘.

Ik wil graag betalen op factuur, kan dat? Ja dit is mogelijk. Volg onderstaande stappen om te kunnen betalen op factuur.

  • Maak eerst een account aan.
  • Neem telefonisch  contact met ons op via: 0513 745149 om een verzoek tot autorisatie.
  • Na autorisatie van uw account is het mogelijk om uw bestelling op factuur te betalen.
  • Log in op onze site en plaats uw bestelling.


Kan ik een wijziging doorvoeren op een reeds geplaatste bestelling?
Vanaf het moment dat u de orderbevestiging van ons per e-mail ontvangt, wordt uw order in behandeling genomen. Helaas kunt u vanaf dat moment uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Uiteraard kunt u de (deel)bestelling na ontvangst wel retourneren. Heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen en wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Neemt u hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder. Bel: +31 (0)513 74 51 49.

Wat zijn de levertijden?
De levertijd van onze artikelen verschilt per formaat, op de productpagina staat achter het product de verwachte levertijd vermeld. Mocht de genoemde levertijd afwijken dan laten wij dit u uiteraard weten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Op de inlogpagina kunt u aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen, die u van ons per e-mail ontvangt. Heeft u geen mail met uw nieuwe wachtwoord ontvangen? Neemt telefonisch of via de e-mail contact op met onze Klantenservice en zij maken een nieuw wachtwoord voor u aan.


Ma. t/m vr. van 08:30 tot 18:00 uur.

Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur een antwoord te geven.